söndag, oktober 18, 2009

Gamla tider

Sitter och läser bland mina gamla blogginlägg, och då pratar jag inte om de som finns här utan snarare om de som finns på Lunarstorm och Skunk(!). Jag älskar att läsa de inläggen för de var så personliga, så känslomässiga och så ärliga. Varför skriver jag inte så längre? Saken är väl den att jag inte har tiden till att engagera mig så pass mycket känslomässigt som jag gjorde då, sedan har jag självklart blivit skrämd många gånger av hur ont det faktiskt kan göra. Det är synd! Den här bloggen är iofs högst personlig den också, men det märks att jag har förändrats. Förr handlade det mesta om fest, killar och sex. Det handlar det självklart om idag också, men andra saker som tar väldigt mycket plats har inkränktat på dessa områden. Då pratar jag om utbildning, framtid och jobb. Herregud, jag måste börja se över mitt kärleksliv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar