söndag, oktober 04, 2009

Höst-mys!

Åh, jag bara älskar det här vädret som är nu. Det är mörkt, mysigt och det blåser härliga höstvindar ute. Känslan att krypa ner till det vädret är oslagbart! Det enda som saknas är dock en karl som man kan gosa ner sig hos...

Ångesten är över. Tillfälligt. Att jobba gick så jävla bra i fredags! Det var så otroligt skönt att sitta där vid bordet och känna att jag har full kontroll - ren lycka. De flesta gästerna var dock väldigt enkla att spela mot, tacksamt nog. På fredag är det Otten som gäller och då kommer nervositeten att komma krypandes igen. Jag lever dock på glädjen av ett lyckat arbete från i fredags ett tag till!

Igår var det förfest hos mig innan Mitterminskravallen. Jag kan sammanfatta kvällen med att det var så jävla kul att gyckla på en sittning igen, jag fick en kompis som var en neongrön gren som vi också langade saker med till våningen nedanför, jag fick tårta i ansiktet - sedan hamnade tårtan på köksfönstret - sedan for den ut genom fönstret MED min mobilladdare efter sig. Jag fick gå ner och hämta min mobilladdare som hängde och dinglade i ett träd. Hur kommer det sig att mina förfester alltid spårar så dant? ;) Fan vad jag kommer att sakna det här livet sen! Just nu står dessutom 15 liter fulvin i mitt rum... fest någon? ;)

Idag har jag varit duktig! Eller hela veckan. Tränade mitt fjärde pass idag på Friskis och det känns så gott. Nu får vi allt hålla uppe detta tempo! Nej nu måste jag krypa ner....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar