onsdag, oktober 07, 2009

Jag vill också!

Jag har fått en ny stor längtan: att flytta till en lägenhet. Missförstå mig inte, jag trivs som fisken i vattnet att bo på ett studentboende men efter två år börjar jag tröttna. Tröttna på att inte kunna gå ut i köket på morgonen i enbart underkläder, på att inte kunna lämna disk efter sig, på att det ser ostädat ut så fort det ligger en tröja på golvet. Både Emma och Natalie har flyttat ihop med sina pojkvänner i två superfina lägenheter vilket har fått mig att längta ännu mer. Det är en grej som jag ser fram emot när det gäller flytten till nästa sommaren. Jag vill inte att den här tiden ska ta slut, men samtidigt längtar jag efter en ny start och en ny, fin lägenhet!

Emma fyller för övrigt år idag, vilket resulterade i födelsedagsfika och massa mys hemma hos henne. I love it! Så himla underbart att bara hänga med dom bästa och snacka om allt mellan himmel och jord. Varför gör man inte det oftare?

Dags att spinna vidare, och glöm inte bort http://nathalielindblom.wordpress.com/!

Och ni... det går riktigt bra för HV ;)

1 kommentar:

  1. myyyys! Tack för i onsdags, en superfin födelsedag! Kram Emma

    SvaraRadera