fredag, juli 30, 2010

Don't stop believin'

Lugnaste dagen på jobbet ever idag. Igår också för den delen, men igår var jag på jobbet i 6 1/2 timme. Idag skulle jag vara där 12 1/2. Jag skämtar inte, det fanns INGENTING att göra! Det sista kom in vid ettiden, och då var det några paket som tog oss en timme att göra. Sedan har vi mest dragit omkring och pillat i naveln, fikat och åkt truck. Och då kan jag påpeka att vi inte hade mycket att göra innan det sista kom heller. Visst, det är skönt att kunna ta det lugnt ibland, men jag blir så fruktansvärt frustrerad när timmarna bara går (jävligt sakta dessutom) och ingenting händer. Jag älskar ju när det är fart och fläkt så ni kan ju gissa om jag haft det en aning långtråkigt idag. Man känner sig ju inte som någon resurs direkt, trots att det inte är så mycket man kan göra åt saken. Men det kändes lite bättre när jag kunde gå hem vid halv fem ;)

Ikväll tänkte jag och Josie se Boogie Nights - som vi började på förra fredagen men iinte riktigt kom så långt på. Så vi provar ikväll igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar