söndag, juli 11, 2010

Feelin' hot, hot, hot!

Ja inte kan man klaga på värmen i alla fall! 33 grader ute, helt galet. Det är en sådan härlig sommar, men ändå finns det folk som gnäller och klagar. Att de aldrig kan bli nöjda och bara njuta av vad som är! :)

Det är mycket som har hänt på siståne men uppdateringarna här har varit dåliga. Det är mycket som är nytt, många förändringar och det tar tid att vänja sig. Men allt är verkligen toppen och jag tror inte att jag skulle kunna önska mig mer av livet just nu. Jo, en bil skulle jag faktiskt verkligen behöva, känner att behovet bara blir större och större. Men det vore kanske bra med en fast heltidstjänst först?

Var och vaktade nere på Countryfestivalen i Ydre i helgen. Jävligt bra pengar och ett helt ok jobb. Skönt att komma ifrån krogarna litegrann. Nu väntar en ny dagvecka som jag hoppas går foooort. På fredag ska jag och Josie ha en liten inflyttningsfest/mys som jag tror kommer bli riktigt nice.

Ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar