torsdag, september 30, 2010

Arms of spaghetti

Jag fullkomligt älskar att vakna till morgonsol och frost ute. I love it!

Är snart dags att krypa ner, huvudet är inte trött men däremot mina armmuskler! Idag var det pump som stod på schemat vilket innebar att jag körde skiten ur dem. I slutet när vi varvade mellan att göra situps på golvet och träna biceps ståendes kunde jag knappt ta mig upp med stöd av armarna. Spagetti var det här, ja! Jag hade lust att slå ihjäl ledaren den sista kvarten, mina muskler ville helt enkelt inte mer, de gjorde absolut inte som jag sa åt dem och ändå så var det "och så kör vi en gång till!" "och så en gång till då!" "en sista!". "Nooooo...." var tanken i mitt huvud. Men jag tog mig levande därifrån, men det var gränsfall....

Och imorgon åker jag och Fredde till Norrköping för att fika med de bästa! Var waaaaay to long sedan jag träffade Eric, Mlen och Thess. Så jag ser verkligen, verkligen fram emot detta. Ska bli tokskoj! På kvällen sedan är det kanske fest hos Eric i Motala. I hope so! :)

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera