torsdag, september 09, 2010

Skaka rooompaaaahh!

Zumban igår var riktigt rolig, har nog inte skakat på rumpan så mycket på länge! Visst så saknar jag den höga dunkadunka-musiken som var på Friskis i Norrköping, men det här är Mjölby och i småstäder funkar det ju lite annorlunda. Exempelvis är det dyrare här, men å andra sidan bor det ju färre människor här och träningsstudiosarna måste ju gå runt även i Mjölby. Men visst känns det lite dumt att spendera pengar när jag inte har fast inkomst - å andra sidan är träning någonting som man alltid borde få spendera pengar på. Så det ska jag göra! :) Har bokat ett Pump-pass till ikväll som innehåller skivstång. Jag har alltid varit skeptisk till skivstång eftersom man måste greja så mycket med vikterna och det tar ett tag innan man känner vad som passar en själv bäst. Men samtidigt är det ju jättebra styrketräning och jag lär mig väl jag också så småningom :)

Nu ska jag göra lite fruktsallad till frulle, nomnom. Sedan är det bara att sätta sig och söka jobb! Det är svårt eftersom jag är så kräsen... det är så jäkla viktigt för mig att jobba med någonting som jag trivs med. Kanske inte riktigt rätt inställning när man "bara" har två extrajobb... but still. Sedan tänkte jag ta tag i det här med att brodera igen. Broderade ju förra året för att det skulle bli julklapp till förra julen. Hmm... mitt mål är att bli klar till denna jul! :P

Förresten... det blåser galet mycket ute idag. Och jag älskar't! Hösten är så jäkla mysig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar