söndag, september 26, 2010

Wanting to run away

Födelsedagsfikat hos mormor var hur mysigt som helst. Maaaassa kakor, supergod tårta och trevligt sällskap. Ville nästan inte åka därifrån sen, hehe. Är så skönt att komma ifrån vardagen och enbart fokusera på det som är där och då. Har funderat ett tag på att åka hem till mormor och bo där några dagar, och just nu vill jag det mer än nånsin. Bara kunna koppla av och stänga av tankarna. Dags att kolla kalendern...

I fredags var det ov-jobb på Parkhallen i Tranås där Hoffmaestro & Chraa spelade. Nog var det folk alltid, och jobb fanns det så att det räckte och blev över. Händelserik kväll och det var ett riktigt drag på spelningen :) Igår placerade jag min häck på Vattenhålet för att jobba vid Black Jack-bordet. Fullt med folk även här. Skoj när det händer saker! Däremot blir jag så galet trött när jag har jobbat in på småtimmarna på natten, får ingen rutin alls på sömnen. Funkar ju inte lika bra när det blir mörkt så tidigt på kvällen nu.

Var förresten och storhandlade på City Gross igår. Jag älskar verkligen att storhandla! Vuxenpoäng? Nej men det är ju så tröttsamt att springa till affären varje dag och handla endast det som man ska stoppa i magen inom några timmar. Mycket smidigare att ha massa käk hemma. Och dessutom så blir det ju billigare. Var ju också i Linköping med Josie i fredags kom jag på! Gjorde flera superbra klipp på kläder så jag är helnöjd :) Åt även för första gången på Subway.... farligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar