fredag, september 17, 2010

Don't you worry about a thing

Nej, jag levde inte så mycket dagen efter träningen. Och jag fick verkligen inte ut någonting vettigt ur mötet med Arbetsförmedlingen. Otippat? Nej, jag vet. Men jag trodde ändå att jag skulle få fram något som jag kunde få användning för.

Firandet av Josie i lördags var supermys. Jättegod mat på Zebban och jag snodde mat från både Hannah och Josie (man måste ju smaka :D). Vi härjade runt och det var riktigt skoj. Massa presenter fick Josie med. Utgång på Harrys men alla var dyngtrötta och dagen efter var jag dyngförkyld... jag mår hyffsat bra nu, förutom lite andningssvårigheter med jämna mellanrum pga täpphet i näsan :P Så dagarna sen senast har varit väldigt lugna helt enkelt.. har varit i Motala två svängar för att hälsa på mormor. Varför är det så himla gosigt att fika med mormödrar? Don't know, men det får mig att må bra.

Igår följde jag med Fredde och hans mamma upp till Norrtälje för sjukhusbesök. Gick upp vid 04.30 efter tre timmars sömn... jag och Fredde är så fruktansvärt dåliga på att sovrutiner! Men dagen var även den hur mysig som helst och det uppskattas alltid att komma ifrån vardagen en sväng. Det var alltså två trötta individer som trillade hem vid åttatiden igår :)

Just nu är det lugnt här hemma, inväntar på OV-jobb på Mandarin vid 22. Fyra timmar sen hem och nanna kudden! Tänker också inflika med att nej, jag tänker inte nämna mycket om valet här. Det är så enormt mycket smutskastning mellan partierna, och inte minst mellan medborgarna. Jag röstar rött. Jag vill ha ett maktskifte. That's it.

I love the way you make me laugh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar