söndag, januari 03, 2010

År 2009 - 2010

Det finns mycket att säga om det här året då det har varit väldigt innehållsrikt och jag känner att jag som människa har utvecklats en hel del. Det märks också i bloggen att jag har haft grymt mycket att göra då det inte har hunnit bli speciellt många inlägg, haha. Men det som nog sammanfattar året bäst är att jag har lärt mig att bara andas, stanna upp och njuta av livet.

Jag har kommit en hel del vänner mycket närmare vilket jag är oerhört glad över. Jag har lärt känna ett helt tjejgäng som har kommit att bli några av mina närmaste vänner. Det har varit ett år fullt av stress och en hel del ångest över framtiden, men under hösten lärde jag mig att inte stressa upp mig utan ta en dag i taget och se vart livet för en. Skolmässigt sätt har jag lärt väldigt mycket och tredje och sista året har hittills varit det bästa under hela utbildningen.

Jag tror att år 2010 kommer att bli ett riktigt bra år, både gällande privatliv, utbildning och arbete. Jag är taggad som fan! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar