måndag, januari 04, 2010

Should I stay or shold I go?

Ordningsvaktsjobbet på Vattenhålet tillsammans med James gick riktigt bra i fredags. Vi hade typ 15 gäster så det var mest att stå och snacka och ha det trevligt, lättförtjänta pengar med andra ord! :) Mm, jag gillar verkligen det här jobbet.. men visst skrämmer det mig att mitt första riktiga ingripande väntar. Hur kommer jag att reagera? Kommer jag att fixa det? Man kan ju inte lära sig utan att man faktiskt gör misstag och ser hur andra jobbar, men jo vars, det skrämmer mig...

I morgon åker jag iväg till Hanna för det vanliga, alltså mat på stan, NCIS och godis! :) Riktiga H&N-stunder, och visst skulle vi se till att detta blev ett riktigt H&N-år med galna upptåg? ;)

Det är förresten inte alls långt kvar tills jag flyttar hem till mormor för praktiken. Redan på lördag åker jag nog hem till Norrköping, och sedan befinner jag mig där i två veckor innan jag beger mig mot Motala i stället. Det kommer att bli en helt ny situation, men jag ser fram emot det!

1 kommentar: