lördag, januari 09, 2010

Tillbaka i storstaden.

Jahapp, då får man hemma igen. Fast det känns inte så himla crap faktiskt utan det känns helt ok. Har packat upp det mesta - har massor att pyssla med här hemma i morgon. Kommer jag att göra det? Haha, weeeeell vi får väl se hur det blir med den saken. Jag borde få bättre pli på mig själv gällande hemmasysslor!

Såå.. ikväll är det jobb på Harrys. Med 50-markerna. Jag är högst skeptisk! Men jag måste ju bli vän med dem också, annars blir det ju lite intressant på jobbet framöver. Jag får väl bidra till att förbättra relationen också, haha. Efter jobbet blir det att knalla hem, tända lite doftljus, se på TV en kort stund innan jag gosar ner mig i mina nya, stora gosekuddar som jag fick av söta mormor i julklapp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar