fredag, januari 22, 2010

Vårkänslor!

Jorå, nu har Nathalie fått lite pirr i kroppen och drömmer sig bort till att kunna gå ute i kortärmad t-shirt på bar asfalt. Varför? Jag har en trevlig liten fågel som kvittrar för fullt utanför mitt fönster och i samband med att jag såg fina sommarsverige på tv så gick det ju liksom inte att inte längta dit. Jag älskar givetvis att snön fortfarande(!) ligger på backen och att det till och från faller ner flingor från molnen, men nu börjar det väckas vårkänslor inom mig. Underbara vår! (Har jag nämnt att jag är tokig i alla årstider? :P) Mm, jag längtar efter att kunna gå ut i bara tröja och lätta skor... :)

Ikväll är det dags att jobba på Harrys igen, vid det alldeles uuuunderbara höginsatsbordet (ni vet, de ökända 50-markerna...) Men sist gick det ju faktiskt riktigt bra så jag hoppas på att vi ska kunna komma överens även ikväll :) Jag har förövrigt fått tag på en superbra tjej som hoppar in för mig imorgon, vilket är alldeles lovely! Så är inte flera stycken sjuka imorgon så lär jag vara kalas ute på Otten tillsammans med de bästa. Sista gången innan praktiken startar och jag inte lär se dem på eviiigheeeeter (okej då, fika lär vi kanske hinna med någon helg eller så ^^).

Jag tror jag har bestämt mig för vilken dator det ska bli nu, och verkar inte denna vara riktigt, riktigt bra? Jag tror på det! ;) Längtar efter den redan nu, haha.. men om några dagar så!

Nu kurrar min mage.. ska förbi Ica och köpa några fiskbitar eller kyckling som jag sedan ska ha till couscous och skagen/creme fraiche-sås.. Mmmmm.. Ja jag vet, jag är beroende! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar