torsdag, januari 21, 2010

En enda stor röra!

...fast på något lustigt vis ändå inte. Jag fattar inte riktigt hur jag får ihop allting, men det går av bara farten!

Vi hade i alla fall projektpresentationer i veckan och det gick finfint för mig och Emma. I förmiddags bjöd vår handledare oss på en fika där vi pratade om hur hela uppsatsarbetet har gått och så där. Vi är alltså helt klara med vår kandidatuppsats nu och både jag, Emma och vår handledare Per-Anders tycker att det har gått ännu bättre än vad vi trodde att det skulle gå! :) Jag är grymt nöjd och nu taggar för inför praktiken som börjar nästa vecka. Det här har jag verkligen sett fram emot!

Såå... en ny dator har jag nog banne mig också hittat! En 13,3 tum, lätt och smal, alldeles perfekt. Håll tummarna för att den fortfarande finns på lager nästa vecka! Mobilt bredband har jag också beställt så det är ju kanon. Är ju en jävla djungel det där. Jag har även fått ihop det så att paps kommer och hämtar mig på söndag och så får jag se alla roliga presenter som Francine köpte när hon var i Burundi. Förövrigt fyller hon år på tisdag.. och på måndag eller tisdag måste paps först köra mig till Lkpg för köp av dator och sen till mormor i Motala. Åker vi på måndag hinner jag inte fira Francine... åker vi på tisdag blir det mitt i hennes födelsedag. Jodå det blir fint det här! Dessutom ska jag och mams hinna köpa en present där i mellan och vi ses inte förrän söndag.. sa jag att paps jobbar dag också? :P Craaaaap! Mitt i allt så försöker jag få någon annan att hoppa in för mig på lördag då tjejerna ska ha avslutningsfest med utgång på Otten innan all praktik drar igång och vi inte lär ses.

Jaja, saker och ting löser sig. Någonting som jag i alla fall har fått ihop idag är festeristkryssningen den 28:e februari! Mina vänner är dock lite opepp så i värsta fall får jag väl dra med dig Hannah, haha! Galaxy-båten är det iaf som gäller och jag tror det kommer bli toknice!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar