måndag, januari 25, 2010

Dags för flytt till Motala!

Om 40 minuter så kommer paps och hämtar mig och sedan tar vi flyttlasset till Motala. Ja flyttlasset består ju mest av kläder och praktiska saker, men ändå :) Mams följer med en sväng också så det blir fint. Mormor är glad för att få lite sällskap och någon som kan rasta hunden, hahaha. Så de närmaste 12 veckorna kommer jag alltså att befinna mig i Motala. Lustigt egentligen, var ju ett tag sen jag bodde där på heltid, närmare 7-8 år sedan, men jag tvivlar inte på att jag kommer att trivas! 12 veckor, det är ju fan längre än sommarledigheten.. galet! Det kommer nog garanterat bli en omställning dock, men det blir nog bra.

Dator och trådlöst internet är ÄNTLIGEN beställt och på gång. Var ett helt projekt att få ihop det där men nu, tillslut, så ska det vara påväg och inga mer problem. I hope!

Utekvällen med de bästa på Otten i lördags var mycket lyckad! Förfest hemma hos Natalie med goda drinkar, jag körde på Francelico och mjölk. Mmm... skakade en hel del rumpa ute på dansgolven till Rosa Helikopter och Sexy Bitch, jag tror att jag befann mig i mitt esse ;) Tokiga fota-Tove lekte vimmelfotograf så det ska bli skoj att se alla kort sen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar