onsdag, januari 13, 2010

Det var bättre!

Nu mår huvudet lite bättre och jag har beslutat mig för hur jag ska göra. Det blir inget jobb.

De ringde i morse för att kalla mig till gruppintervju, och i samma veva berättade att det inte är garanterat för fortsatt jobb resten av våren utan gäller främst för kommande mån - ons. Nej, då är det inte värt det. Jag funderade en stund men mailade nyss och meddelade att jag inte dyker upp imorrn. Jag lägger all fokus på praktiken och hoppar därmed också de två vårkurser som jag blev antagen till. Och vet ni? Det känns faktiskt riktigt bra. Jag behöver inte ha fullt upp hela tiden. Nu kan jag visa Östgötatidningen vad jag går för i stället :)

Hannahpanna var förresten här i förrgår till igår. Och så klart blev det mat, skratt, stan och film. Hittade en übersöt klänning till fredag så det är fint. Massa musik fick jag med så nu har jag något att sysselsätta mig med hemma hos mormor (förutom att lägga det gigantiska 3000-bitars puzzlet som jag fick av paps!).

Nu blir det att skriva lite projektpresentation innan jag ska hem till Mlen och Kicki på fika!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar