söndag, januari 31, 2010

En vanlig Nathalie.

Sådär, ska vi prata om första praktikveckan? Ja, vad har jag gjort... blivit bjuden på bulla och semla. Ätit ute på en restaurang, varit med och shoppat byxor i en affär - på bara tre dagar! Jag kommer nog trivas bra här ;) (och bli tjock!). Haha, skämt åsido, jag har gjort vettiga saker också som att skriva en artikel, utfört en intervju och gjort enkäter på stan samt fotat. Men jag kan inte förneka att det är svårt. Roligt men svårt. Det är en stor utmaning men jag hoppas jag fixar det. Jag har dock spenderat hela hösten med att utmana mig själv och jag känner att jag bara skulle behöva landa lite och hinna vara glad över allt det som jag faktiskt lyckats med. Men men, den tiden kommer till sommaren I hope :)

Imorrn är det en ny praktikdag som jag förhoppningsvis ska börja med att utföra en kort intervju. Borde krypa ner strax så att jag kommer upp på morgonen utan att vara dyngtrött...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar