tisdag, januari 12, 2010

Crap...

Jag undrar när den här stressen bara ska rinna av mig. Jag undrar hur mycket jag kan orka? Och inte kan jag säga nej heller...

Jo, det är som så att jag har fått mail om en annons som annonserar ut ett alldeles perfekt extrajobb som ligger i 3-skift under måndagar och tisdagar. Detta krockar alltså inte med mitt OV-jobb eller croupier-jobb. Däremot krockar det som fan med min praktik. Jag pratade med min redaktör och hon trodde, precis som jag, att det ändå skulle kunna funka att köra de två grejerna bredvid varandra. Jobbet börjar redan på måndag, crap! Därmed krockar det totalt även med våra projektpresentationer i skolan som jag MÅSTE vara på. Crap crap crap! Jag har dock bestämt mig för att söka jobbet ändå och sedan får vi se vad som händer. Jag behöver pengar - jag behöver inte mer stress. Hur fan ska det här gå ihop?

Jaja. Skulle jag få jobbet får vi ta konsekvenserna då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar