fredag, januari 08, 2010

Sista kvällen hem-hemma

Ja, sista kvällen här i Mjölby för denna gång och jag och mams har precis klämt i hos lite Tiramisu-glass. Tidigare var jag hos paps och åt en alldeles jättegod pizza med fläskfilé, räkor, skinka och banan samt kebabsås och sallad uppepå. Mmm... efter det kollade vi på massa kort från unga år (hehe..) och sedan bakade jag cornflakeskakor (igen) vilka jag snodde med mig några hem hit. Onyttigt? Inte ett dugg ;) Men det är värt det nu så här sista dagarna på julledigheten.. väl hemma är det dags att ta tag i sitt liv igen! Och jag sörjer faktiskt inte värst mycket för det då jag är trött på onyttiga saker.

Så, i morgon eftermiddag är jag tillbaka i Norrköping igen och därmed har jag inte någon större tillgång till en dator (min vill ju inte riiiktigt längre). Men jag får väl mysa hemma med levande ljus och mitt broderi och njuta av min ensamhet medan jag kan, haha. Annars är det cherry-jobb som gäller imorrn kväll på Harrys. Det blir nog bra det där. Det första jag ska göra i morgon i alla fall är att ta ett låååångt varmt bad innan jag åker hem. Det är lyx!

Annars så är det -20 ute. Helt galet! Men jag älskar det. Dock inte mina näsborrar som fryser igen och mina ben som beter sig som om det fanns en miljon myror i dem....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar