söndag, januari 17, 2010

Maaaaat!

Nathalie är hungrig. Massa hungrig! Ska snart traska hemåt med ett kort stopp på Ica för att köpa bacon, creme fraiche och matlagningsgrädde. Vad ha till? Paaassstaaaaa.. mmm, det är så gott! Lite ärtor ska jag slänga i också så jag känner mig nyttig :)

I helgen var det bland annat Arlanda som gällde och paps var glad. Jag förstår honom. Fick senare veta att hans flickvän tagit med en massa roliga presenter hem som jag ska få se på söndag.. jag är grymt nyfiken! Inte varje dag man får saker från Burundi. Annars var det Platens med Hannah som gällde. Först var det vin, cider, godis och GTA som gällde. En förfest i vår smak? Troligtvis ;) Efter ett psykbryt på grund av en incident med vinflaskan som jag inte fick upp (efter att en vinöppnare hade gått av och satt fast i korken använde vi syl och hammare = vinsprut överallt) så begav vi oss av mot Platens. Hade det riktigt trevligt där, även om musiken kanske inte var den bästa... Taxi hem, mat på Statoil och sedan var jag sjukt trött. Bra kväll!

Igår hände det därmed inte mycket.. spenderade hela dagen hos Hannah innan jag begav mig mot Norrpan för jobb. Croupierade på Hugo och det gick superbra, dock var jag ruggigt trött och kvällens kändes vääääldigt långt. Dessutom var folket "lite" knas, men så är det ju vissa kvällar. Pratade en stund med chefen efteråt som gav mig riktigt bra feedback vilket direkt satte sig på mitt ego. Det behövde jag!

Nej, nu knorrar magen. Dags att knalla hemåt.

5 kommentarer:

  1. Typiskt citat: "Craaaaaaaaaaaap!" :D

    SvaraRadera
  2. Den där bombningnen rann ut i sanden du Hannah!

    SvaraRadera
  3. Bombningen menar jag säkert!

    SvaraRadera
  4. Okej då...

    Uppställning! Omgruppering! Attack!

    (Allt detta till tonerna av In The Army Now, givetvis :P)

    SvaraRadera