söndag, januari 10, 2010

Det är varmt ute!

Jo men faktiskt, det är typ -5 ute och det känns verkligen som om det skulle vara en riktig ljummen vårdag ute, haha. Det skulle man verkligen inte ha sagt i höstas! Då hade -5 varit apkallt.

Så, här hänger jag i skolan. Ja, ni vet min cpdator hemma som funkar en av 20 gånger man trycker på den. Jo då, jag ska köpa en ny dator i slutet av januari. Tror ni jag ser fram emot det? :)

Nej jag ska väl knalla hemåt igen. Magen knorrar och jag borde göra fint i alla röra, vilket knappast kommer att hända. I morgon är det date med Hannah som gäller, vilket borde vara rekord. Jag och Hannah lyckas ses ungefär en gång varannan månad i vanliga fall men nu jävlar har vi fått in femmans växel. Men det skulle ju bli ett H&N-år, och jag tycker att vi har levt upp till det nu under de första veckorna iaf! Vi får väl se hur det blir resten av året... ^^ Men i morgon blir det i vanlig ordning gå på stan (och hitta festkläder till fredag), äta maaat, kolla på NCIS och så klart färga Hannahs hår. Whatelse? ;)

Att jobba igår gick förövrigt riktigt bra. Ibland har man ett sådant flyt och det känns toppen att sitta där och deala ut kort. Då trivs jag riktigt bra! Nu pratar jag inte om det statistiska för det gick åt skogen igår :P Men teknikmässigt sett. Fick skrika lite på ett pucko i slutet som inte verkade förstå mycket alls och trodde att det funkade att psyka ut mig genom att stirra med sin mest onda blick. Det gick inte direkt i hans väg och det slutade med att de andra vid bordet garvade när han lommade iväg.

Annars så har lite OV-jobb för februari rullat in. I like, alot! Speciellt då jobbet är i Motala där jag kommer att vara på praktik. Jag är så himla glad att jag bestämde mig för att gå utbildningen!

4 kommentarer: