fredag, november 05, 2010

Dags att omprioritera!

Mja, jag kan ju inte direkt påstå att nattens sömn var direkt super denna gång heller. Jag vaknade förvisso inte en gång i timmen, men jag drömde mardrömmar så hjärtat slog i hundra när jag vaknade. Sedan såg mina tröjor som hänger på dörrhängaren ut som mannen som jag drömde mardrömmar om så ja, behöver jag ens säga att jag blev vettskrämd igen?

Jag och Josie var i alla fall inne i Linköping en sväng i eftermiddags och åt på Hälsofreak. Ett toppenbra matställe, tokmysigt och med urgoda saker. Tummen upp för det! Kan hända att jag följer med Josie och hennes mamma in vid två där igen i morgon. Behöver förvisso fixa med lite saker hemma men vi får se helt enkelt :)

Gah, fick erbjudande om att bege mig ut på äventyr ikväll/inatt. Kände dock inte att det var riktigt rätt läge för det, men å andra sidan, är det någonsin det? Det är många känslor som sliter i mig, och det är svårt att vara sann mot sig själv. Jag vet vad jag är värd. Men jag undrar om andra anser samma sak som jag? Kvällen spenderades i alla fall tillslut med Josie, Pirates of the Carribean 2 och en stor kopp glögg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar