onsdag, november 24, 2010

Sony Ericsson Xperia X10

Av någon lustig anledning kom jag inte upp imorse heller ;) Nytt försök i morgon!

Däremot ballade min telefon ur ännu mer igårkväll och jag bestämde mig för att den skulle in på service. Jag tyckte att Mediacenter här i stan som är återförsäljare av 3 kunde ta emot den, men inte. Så fick helt enkelt åka till Norrköping för att lämna in den. Nej just det ja, ingen garanti.... Så det bidde en helt ny telefon i stället :D Tänkte ju på iPhone först, vilken dom hade, men denna skulle tydligen vara ännu bättre (och dessutom billigare i månadskostnad). Nej, jag är helt enkelt ingen märkesnörd. Men helnöjd är jag för nu kan jag ladda hem massa latjo spel, surfa på FB, sms:a hur jävla mycket jag vill och dessutom se alla sms från samma användare under varandra i en sammanhängande lista, i stället för att vara tvungen att läsa alla ett åt gången. Ovant med touch dock, men jag gillar det riktigt mycket! Förövrigt trillar det med jämna mellanrum in sms som är skickade både idag, igår och i förrgår. Så har ni alltså sms:at mig men inte fått något svar så vet ni nu varför :) Try again!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar