tisdag, november 16, 2010

Spinning around

Sedan sist så kom det ju massa härlig snö. Man heter ju inte Nathalie för inget, så jag passade på att dra omkull två gånger - inom loppet av en minut. Varför inte göra det ordentligt? Nej, det var ingen som såg mig och jag skrattade mest åt det. Två fina blåmärken har jag på knät nu... precis under mina andra fina blåmärken som jag har sedan förra helgen. Nej, dom har inte försvunnit utan lyser i all sin prakt på mina bleka ben! :P Men på tal om snö, har ni tänkt på att hela omvärlden blir så tyst och lugn så fort snön täcker alla vägar och gator? Varken fotsteg eller bilar hörs och det är så fint på något sätt. Värre blev det när blasket kom....

Humöret är inte riktigt på topp ännu, jag är fortfarande frustrerad över mycket och jag vet inte riktigt hur jag ska tackla allting som händer just nu. Dock fick ett besök i torsdags mig att må riktigt bra. Jag behövde det så in i norden och kom precis vid rätt tillfälle. Det säger jag tack för.

Alltså herregud! Jag måste verkligen sluta, få ett stopp. Jag fattar inte att jag kan gå hela dagar och bara nämna några ord om saken, och sedan får jag ett särskilt telefonsamtal och plötsligt har flera timmar gått utan att jag ens insett det själv. När det går så långt att jag blir besviken på mig själv så får nog vara nog! No more gush of emotions.

Underbar låt från Braveheart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar