onsdag, november 03, 2010

Det kommer mer ;)

- Satt och läste gamla blogginlägg lite snabbt och ramlade över detta. Jag står idag inte på samma ruta som jag gjorde när jag skrev det, men tanken slog mig att - när fan ska man lära sig? Man kan ju börja undra. Det är en aning skrämmande.

- Igår följde jag med pappa upp till Skavsta för att hämta hem hans sambo igen. Jag pallrade mig upp tidigt och började skratta när jag satte mig i bilen. Där sitter han med ett leende och säger: "Muta?" och ger mig vit choklad och julmust. Det är kärlek! När jag och pappa handlade förra veckan tjatade jag om att jag ville ha julmust och vit choklad. Så just därför hade han köpt det till mig. Sånt gör mig så jäkla glad, det är sådant som gör att man känner sig älskad :)

- Har haft filmkväll igen och denna gång såg vi REC. Inte för att göra dig besviken Hannah, men den höll inte måttet! Men det är väl tur att man blir rädd för olika saker :) Det var i alla fall inga som gömde sig bakom några filtar denna gång, mest skeptiska blickar. Sååå, jag vill se Paranormal Activity 2! Nu, nu, nu!

- Var på Body Toning igår. Fy satan vad svetten rann! Kunde knappt andas stundtals. Sådana pass vill vi ha fler av :)

- Var på ytterligare en arbetsintervju idag. Det kändes riktigt bra, och jag vill verkligen ha jobbet. Men, det finns en grej som hindrar mig från att få det. Så nu är det upp till arbetsgivaren. Håll tummarna för mig!

- Jag har hängt upp talgbollar till fåglarna på balkongen. Fåglarna är kräsna. Jag vaknar på morgnarna av att de sitter och spottar ut maten på balkongräcket så att det smäller till. Hmm.. Bra grej där att de till och med sorterar. Och bra grej att de absolut måste spotta på balkongräcket!

- Jag har köpt Blossa glögg idag! :D Lycka! Jag fullkomligt älskar Blossa och deras glögg. Det är juul! Och mys! Och så kunde jag inte låta bli att köpa Marabou Vintervit heller.... ;)

Nu ska jag snart iväg på möte hos Polisen. Det är dom plus vi ordningsvakter som jobbar i Mjölby. Vet inte vad vi ska prata om men jag är nyfiken, kommer nog bli intressant :) Så där, now I'm done ;)

1 kommentar:

  1. Ja, verkligen tur att man tycker olika. Paranormal Activity är i mina ögon riktigt dålig och inte alls läskig, medan REC är skitbra och hur läskig som helst. Ombytta roller med andra ord :D

    SvaraRadera