måndag, november 22, 2010

Finally...

Jobbet i helgen gick riktigt bra. Fick mig ett gott skratt i fredags när det var en yngre kvinna som fått för sig att en utländsk yngre man hade en bomb på sig... alkohol kan verkligen ställa till det i folks huvuden, haha!

Idag är det arbetsintervju nummer 2 på Ecab som gäller. Jag har inte en aning om vad jag ska förvänta mig, så det är svårt att förbereda sig. Är väl bara att tralla dit och se vad som händer :) Sedan, om jag hinner, bär det iväg till Motala och möte på Polishuset. Men vi får se om jag hinner det. Vore dock väldigt bra.

Vet ni vad? Denna vecka är det juuulpyntning som gäller! Så länge som jag har väntat, haha. Och så inser jag att jag knappt har några julsaker kvar. Så det är bara att beställa/köpa massa nytt! Är ju ett ypperligt tillfälle när vi ska ner på julmarknaden på Liseberg :) Mys!

Josie är barnvakt åt Alex idag så vi ska väl ner på stan om en stund och underhålla honom lite. Det är ju trots allt snö ute ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar