onsdag, november 17, 2010

Zuuuuumbaaaa!

Fan vad jag fullkomligt älskar Zumba! Det måste vara den roligaste träningen som finns, i alla fall sett utifrån mig. Den träningen får mig alltid på så jäkla bra humör, lyckorus som heter duga. Mamma som stod bakom mig på träningen sa att jag såg ut som en duracell-kanin och att man nästan blev trött bara av att titta på mig. Haha, jaa så är det ju när man verkligen känner glädje för träningsformen. Då finns det inget stopp, man blir aldrig trött och kan fortsätta hur länge som helst! Önskar att all träning kändes så, då skulle det vara lite enklare att släpa sig till passen :) Meeen jag är ändå stolt över mig själv, var länge sen jag tog träning på sånt här stort allvar. Förut kunde jag bara inte känna för det en dag och helt enkelt skita i det. Något sådant är det inte på tal om nu!

Har haft en trevlig dag med finbesök av Fredde. Massa prat och god matlagning, eller ja. Jag stod väl för matlagningen medan han satt brevid och var inne på Jotex hemsida samtidigt som han gosade med katterna. Mys!

Nu ska jag stoppa lite mat i magen efter träningen är det tänkt. Frågan är bara vad. Tonfiskröra, pasta carbonara eller köttfärsgryta med vitkål? Lutar nog åt det sista, I believe.

2 kommentarer: