söndag, november 07, 2010

Strange day.

Har varit en knäppisdag idag, men just nu är jag dyngtrött och orkar inte formulera alla mina tankar till en längre, förståelig text. Dags att sova, sedan upp för att jobba igen. I like! Eller kanske inte so much just nu men jag är nog pepp imorrn. Hoppas jag.

Jag är överlycklig för min fina, stora chokladkalender som jag köpte idag. Ett underbart måste! Vill börja öppna den nu, nu, nu! Har fått ringa Securitas med, grannen eldade lite mer än vad han borde.... men lägenheten står kvar i alla fall, som tur är. Var hade jag annars sovit i natt? Men man får sig faktiskt en tankeställare, hur snabbt allt man äger bara kan försvinna sådär. Vägg i vägg också. Och så såg jag en kvinna bli slagen av en man utanför Lidl. Liggandes. Stööööört!

Hahaha, fick precis ett fantastiskt fyllesamtal. Skönt att skratta lite innan man somnar.

Nehej, sova var det. Fan, jag kommer ha så feta blåmärken på mina lår i morgon! Jag har redan börjat få dem. Och ont gör det med.

Godnatt världen. (Eller kanske god morgon? Åh, helt plötsligt fick jag lust att åka till Tyskland igen... Jag vill ut på äventyr. Eller vill jag bara vara mig själv?)

Några grannar står utanför och pratar jävligt högt. Jag vill slå dom. Hårt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar