tisdag, november 23, 2010

I'm dreaming of a white christmas

...och det ser ju faktiskt ut som att det kommer bli så med ;) Det är galet mycket snö ute för att vara november, och jag älskar't! När jag gick till träningspasset blåste det halv storm samtidigt som det snöade - och jag gick med ett leende genom hela skiten. Däremot förstår jag dom som måste ta sig till olika ställen med bil, det är inte roligt att köra just nu. Det var hur lugnt som helst ute, såg knappt någon bil alls och de få jag stötte på körde väl i 30 km/h. Iofs såg jag knappt något människa heller, haha. Men jag älskar verkligen den tystnad som råder när snön ligger på backen.

Ja ni, det gick inte riktigt så bra att komma upp i tid i morse. Jag kollade på mobilklockan vid 09.00 och tänkte att jo men, jag går nog upp nu. Så jag gosar en liten stund, gör mig i ordning och sätter mig vid datorn. Halv 12?! Min mobil hade lurat mig på två timmar. Fattar inte ens hur det kan hända överhuvudtaget, men det förklarar ju i alla fall att jag var vaken vid 9 :P Mobilen har i alla fall verkligen fått fnatt. Varje gång jag ska ladda den står det: "Allvarligt fel. Dra ur kontakten och använd inte telefonen. Ring Sony Ericsson Callcenter." Riiiight... mobilen är ju den enda telefon jag har. Och dessutom funkar den ju precis som vanligt, förutom när jag ska ladda den. Äh, det blir nog bra det där.

Dags att krypa till sängs, snäll som jag är ska jag följa med Josie hem till hennes mamma imorrn och vara barnvakt åt lillkillarna igen. Klockan 7. Men vad gör man inte ;)

Drömde om Norrköping i natt igen. Denna gång var jag ute och festade med tjejerna på Trappan. Ibland vill jag verkligen tillbaka. Men samtidigt vet jag att det ändå aldrig kommer att vara som det var då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar