måndag, maj 10, 2010

Alive

Jobbhelgen var riktigt rolig. I fredags på Harrys garvade jag mest åt folk, inte med folk. Jag vet att man inte ska skratta åt gäster men jag kunde bara inte hålla mig utan fick en skrattattack så att tårarna rann. Lyckligtvis fattade inte karln vid bordet att det var honom jag skrattade åt utan skrattade med mig tillsammans med några andra som också satt där. Men det var riktigt skönt att bara släppa allt för någon sekund. OV-jobbet i lördags gick också bra, fick jobba lite grann vilket inte händer allt för ofta där. Me like!

Och jag kan även säga att jag inte spenderade många timmar ute på Himpan. Två timmar, sedan gick jag dyblöt hem, haha. Men festeristerna där ute var kanonfulla och astaggade. Precis som det ska vara! :)

Jag, Josie och Josies mamma var igår iväg in till Linköping för att kolla på Cindys dansuppvisning. Gah, jag älskar verkligen dans och det är så himla roligt att se! Cindy var superduktig och många andra dansare med, medan en del var... ja :P Men alla kan ju inte ligga på samma nivå.

Sitter just nu hemma hos Fredde och ska mumsa i mig en matlåda som han gjort till mig. Bra kille! Och sjukt god mat med :) Om ett tag ska jag och pappa in till Motala en sväng, lämna lite OV-grejer som är här och besöka Östgötatidningen. Fika blir det nog med!

Men det finns en sak som stör mig. Varför kan jag inte sova? Jag vet inte. Jag hatar att ligga och vända och vrida på mig, verkligen vilja sova men inte kunna. Störa mig på ljud, behöva gå på toaletten och bara vara allmänt orolig. Varför går det bara inte? Så här svårt har det aldrig varit förut, inte ens i närheten! Jag blir verkligen galen. Och det sliter på mig så mycket.

3 kommentarer:

  1. Vi kan bilda inte-kunna-sova klubben. =/ jag hoppas att vi kommer ur den här dåliga svackan snarast! Kram!

    SvaraRadera
  2. Haha bra att du gillade det ;)

    SvaraRadera
  3. Ja det kan vi göra Emma. Jag fattar inte men jag får fortfarande inte sova hela nätterna :/ Hoppas det är bättre för dig nu! Kram!

    SvaraRadera