tisdag, maj 18, 2010

Mysväder!

Jo visst längtar jag efter sol och värme, men en dag som denna då jag har massor inne-sittar-jobb att göra så klagar jag inte. Jag älskar ju regn egentligen så det stör mig inte - bortsett från de gånger jag är ledig och vill bli brun så klart ;)

Jag missade ju att berätta för er hur jobbet på studentbalen i lördags gick, men jag tänker heller inte beskriva kvällen i detalj för er. Det var ett superlugnt jobbpass men arg som ett bi var jag ändå. Men visst, alla gör felbedömningar, även dom som verkligen inte ska göra det. Jag anser dock att det här låg dem i handen så pass att de själva borde ha insett på direkten vad som borde ha gjorts. Men icke. Men våra klagomål framfördes också så vi får se om det blir ändring.

Idag är det som sagt en hel del fix som står på schemat. Essäskrivande, jobb för Östgötatidningen samt lite företagssökning inför KSM:s slutevent. Sedan väntar jag ju givetvis på att en mr ska ringa och berätta för mig vad dagen har mer att erbjuda! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar