lördag, maj 15, 2010

You're skin, so wet

Jag spenderade hela natten med att ligga vaken. Hela jävla natten! Och det märks så tydligt att både mitt psyke och min kropp är ur form. Jag däckade hemma hos mormor i två timmar på hennes säng - finns nog inget skönare ställe att sova på! Jag hoppas verkligen att jag snart kan börja sova igen, för jag orkar inte detta.

Annars kan jag säga att det finns någon som sprider sol och värme i mitt liv. Tack!

Ikväll är det ordningsvaktsjobb på studentbalen i Motala som gäller. Vet inte riktigt vad jag har att förvänta mig? Mer än att jag kommer svettas ihjäl i min skyddsväst i den här värmen! I think I'm gonna die. Eller i alla fall min kropp. Men det är ett kort pass, halv 10 till halv 2 - vilket är en jävla tur! Ni kan ju tänka er hur jag kommer se ut när jag kommer hem... haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar