lördag, maj 29, 2010

Miiimiiii!

Tiden går så jävla fort! Har jag nämnt det förr? Haha, jag tror det ;) Men just nu är jag jävligt glad för det, för jag är så fruktansvärt otålig inför framtiden!

Tysklandsresan var übermysig och resulterade i att jag klarar mig hela sommaren utan att köpa alkohol om jag så vill. Ska bli intressant att prova det jag köpte med mig. Meeen att vara uppe i över 40 timmar i sträck har slitit på hjärnan, blev ju inte direkt mycket sömn i bilen. Blev mest gos och prat om framtiden :)

Sitter hemma i Norrköping nu. Jobbade på Harrys igår, gick bra. Jobbar på Palace idag, seeen går jag över till behov! Och tur är väl det i och med att jag snart flyttar härifrån. Bra tajmat måste jag säga :)

Och jag måste säga att jag är så jäkla pepp på flytten! Fan vad roligt det kommer bli. Skönt att komma hem för en stund, och framför allt alldeles toppen att bo tillsammans med Josie! Jag längtar verkligen efter att få fixa, dona, göra fint, bestämma hur vi ska ha allt, laga mat. Ja det finns nog inte mycket som jag inte längtar efter gällande flytten! Längtar också efter att få börja på BT, ha inflyttningsfest, myskvällar. Ååååhh, jag viiill! Den 16:e juni blev inflyttningsdatumet btw. Då ska vi få ha en frys och en fungerande spis i lägenheten. Och så ska städfirman varit där, för så skitigt som det var alltså, går inte att bo där och jag och Josie tänker verkligen inte städa.


Nehej, nu ska jag börja rensa bland alla papper här hemma. Och fortsätta gå igenom alla mina miljoner pennor... herregud vad skit man kan ha på 20 kvm! Imorgon kommer Fredde förbi med lite flyttkartonger till mig. Tack! Och så kommer han givetvis med lite mys också ;) På måndag kommer Hannah hit och sover över, sista natten på mitt studentrum! Vi kommer nog bli en aning nostalgiska, haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar