söndag, maj 02, 2010

Man ska leva i nuet men jag längtar efter framtiden

Jaaa... jobbkvällen igår var betydligt lugnare än i fredags. Den var faktiskt min lugnaste kväll sedan jag började på Cherry. Och i fredags hade jag min bästa. Haha, jaa jag säger ju att mina toppar är riktigt höga och mina dalar riktigt djupa. But that's me in a nutshell. Jag hade i alla fall riktigt trevliga gäster. En av dem var så ivrig att få bjuda mig på en drink, men givetvis tackade jag nej (flera gånger) eftersom jag jobbade. Han kom dock på en idé: han hämtade mig i stället ett stort glas vatten med massa is och färsk citron i. Han hade också sprungit till samtliga barer för att få tag på ett paraply till vattendrinken men de hade inte haft några. Haha, det är sådana gäster som gör kvällen! Han fick en stor guldstjärna :)

Dagen idag har varit lugn. Tog en två-timmars promenad runt Strömmen i det härliga vårvädret, men lustigt nog är jag inte speciellt trött i kroppen. Förra gången tog jag bara ett varv runt och var helt slut. Lustigt det där. Eftermiddagen ägnades åt tvätten (rena sängkläder is the shit!) och nu ligger jag framför tv:n med datorn i knät. Imorgon kommer mamma hit och då tänkte jag för en gångs skulle hitta det jag behöver på stan, som typ tights, tunika, kjol och deospray.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar