tisdag, maj 25, 2010

And it hurts with every heartbeat..

I och med att det nu är helspikat att jag och Josie flyttar ihop i sommar (jaa, vi fick igenom det vi ville!) så tänkte jag att det är dags att börja rensa lite här hemma i Norrköping. Jag vet ju själv hur sjukt lång tid det tar för mig att flytta då jag hittar massa annat skoj att göra under tiden. Därmed tog jag mig an skålen som jag har ställt alla mina pennor i - som för det mesta består av bläckpennor (love them!). Så nu, 87 pennor senare, har jag kommit igenom de flesta. En tredjedel är slängda då de inte ens funkade. Jaa, jag vet. Men jag älskar att samla på mig saker, tyvärr. Nu har jag alltså bara alla lådor och väskor kvar, haha. Nästa projekt är att gå igenom alla mina gamla räkningar sedan 2007. My god, så hemskt det låter. Jag måste allvarligt talat lära mig att slänga saker.

Imorgon skriver i alla fall jag och Josie på papprena för lägenheten. Fina tapeter har vi valt med. Helt jävla toppen. Sedan beger jag mig mot Tyskland tillsammans med Fredde, hans syrra och en vän till honom. Det var verkligen så himla länge sedan jag var där så det kommer bli skoooj! Kommer bli ovant dock att ta en helt annan väg ner och handla i helt andra affärer, men man måste ju prova nya saker med för annars lär jag ju gå miste om en hel del här i livet :)

Usch, jag vet verkligen inte hur man gör det här. Hur man är någons flickvän. Hur beter man sig? Jag är så jävla skadad av mina tidigare disfunktionella förhållanden så att jag inte ens vet hur man är till vardags. Men jag är övertygad om att jag kommer lära mig dag för dag. För jag vill verkligen det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar