måndag, maj 17, 2010

Så jääkla fint!

Jag vet inte var jag ska ta vägen. Helt seriöst. Jag klättrar på väggarna av lycka! Jag fick idag besked från BT angående sommarjobb:

Hej
Vi vill gärna erbjuda dig ett semestervikariat på Parts i sommar. Huvudsakligen gäller det v 24-34, men om du inte kan arbeta samtliga veckor så får vi försöka lösa det. När vi väl har fått ditt svar och vet vilka som kommer att arbeta hos oss får vi återkomma med bekräftelse och arbetstidsschema. Vi ber dig därför att återkomma så snart som möjligt.
 
Jag är så fruktansvärt glad! Jag trivdes så himla bra på BT när jag sommarjobbade där för två år sedan, och så kan jag ju inte bortse från att det är bra pengar ;) Men framför allt innebär detta att jag inte är tvingad till att plugga i höst enbart för att ha en inkomst. Jag kan leva på pengarna från BT ett bra tag! :) Aaah, jag behövde verkligen det här. Nu kan jag pusta ut en stund!
 
Sedan är det ju en annan grej som är jäkligt fint. Som livar upp min vardag. Hade en sådan skön dag idag ute vid Lycketorp. Bara prata, vara ute och spåna inför en eventuell framtid. Sådant som ger lite stadga i livet. En rutin. Jag måste bara vänja mig vid att ha någon vid min sida igen. Det var länge sedan jag hade någon där som jag verkligen kunde se en framtid med och jag vet inte riktigt hur man gör. Jag är så ovan vid att dela livet med någon vilket framför allt märks på min icke-existerande sömn. Jag vill bara sova en hel natt vid hans sida. Hur fan gör man?!

2 kommentarer:

  1. Fasiken vad gött med jobb! Grattis:)

    SvaraRadera
  2. Tack så jättemycket! Känns verkligen alldeles toppen :)

    SvaraRadera