lördag, maj 08, 2010

Zzzz...

I säng vid halv 5 i natt, upp halv 9. Toppen! Jag är trött. Meeen är det festeriskifte så är det och sitter man i FF så gör man. Alltså måste jag vara vaken och se till att festeriernas skifte kickar igång ute på Himpan (eventuellt Gripen, men troligen Himpan). Det reeegnar ute. Vilket innebär att ska jag vara på Himpan hela dagen kommer jag se ut som ett troll! Mitt hår blir ju alltid extremt krulligt när det kommer i kontakt med fukt.

Aah, det är verkligen kaos här! Jag, Gustav och Mårten försöker lägga upp dagen men regn medför att det inte är så smidigt att ha musik ute på Himpan. Jättekanonbra! Inte direkt. Men vi kör på det ändå så får vi se vad som händer. Blöt lär jag nog bli oavsett faktiskt, det kan jag nog inte undvika hur jag än försöker.

Nej nu måste jag packa lite. Få ihop mitt liv och mina saker och dagen. Till allting så måste jag ju lyckas tajma in när Fredde kommer hit och ska plocka upp mig. Det känns som att jag har en aaaning tajt med tid. Och ikväll jobbar jag som OV, lite lagom pigg. Det här blir ju great! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar