lördag, maj 01, 2010

Ååh, om det alltid kunde vara såhär!

Har haft en riktigt toppenkväll bakom Black Jack-bordet med Emma. Tiden bara flög förbi (för en gångs skull) och jag hade inte en tanke på att bara längta hem till sängen. Statistiken gick ruggigt bra vilket nog kommer visa sig i nästa Cherry-blad :) Gästerna var så lugna, fina och trevliga och trots att jag hade spel hela kvällen så var tempot lagom och allt var toppen! Smidigt att den känslan ska komma nu när jag för en gångs skull tagit ett beslut. Men vi får se imorrn hur det känns med det. Jag ska bara njuta av stunden och vara glad! :)

Hade dock velat ha någon att gosa med här hemma i sängen. Tror jag. I alla fall med någon som kunde förstå min situation och peppa mig åt rätt håll. Enkelt är väldigt svårt för mig. Jag vill ha känslor! Eld, lågor, hav, storm, hagel, regn, solsken, torka, vind, hetta, värme. Det är precis så jag älskar det. För sådan är jag. Jag vet att jag annars blir så frustrerad. Och det är jag på sätt och vis. Just nu. På mig själv.

Nehej, dags att lägga huvudet på kudden och försöka sova. Det börjar bli ljust ute så det kommer ta sin stund innan jag tillslut somnar. Som vanligt. Imorrn kommer Hannah en sväng. Terapi-session och I need it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar