fredag, maj 14, 2010

Alldeles underbart!

Jag kan inte sammanfatta kvällen med dom bästa i onsdags mer än att det var alldeles fantastiskt! Luckorus som heter duga som jag saknat så mycket. Förfest hemma hos Josie med familj, lyckokaos i bilen in till Linköping och fan, Björn Rosenström är ju het! En alldeles toppenkväll helt enkelt, även om jag ensam fick supa ikapp med Josies mamma, haha.

Igår myste jag och Josie hela dagen. Pratade, såg film, sov och gick ner till Vattenhålet en sväng. Hejade på de förhoppningsvis nyare ägarna och på jobbfronten ser det just ut - om lönen är därefter. We'll see. Men orkar man? Jag är tveksam. Blir nog att köra OV där men inte mer. Skönt dock att någon vill lyfta stället.

Annars är livet toppen. Jag fick vara ledig ikväll från Cherry så jag och mamma ska ha en riktig hemmakväll med mys. Jag älskar telefonsamtalen som jag får varje dag och vad som sägs i dom. Jag tror faktiskt inte att det är långt kvar nu.. för allting känns så jävla rätt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar