tisdag, maj 11, 2010

I don't wanna loose control, but I'm falling

Oja, har haft en mega-toppen-helg, eller ja, från lördag till i morse i alla fall! Annat kan jag ju faktiskt inte säga. Sånt vill vi ha mer av. Helt jävla magiskt.

Slapp dag i skolan idag. Ett seminarium där inte ens läraren visste vad vi skulle prata om. Jag satt på bordet och hade det skönt. Varför är det så skönt att sitta på bord? Man kanske skulle göra bord till stolar i stället... Efter seminariet blev det en tur till Trappan och lite mat med vänner. En riktigt slapp dag helt enkelt, but I need it!

Imorgon är det Björn Rosenström på Harrys i Linköping som gäller tillsammans med Cindy, Josie och Hannah. Det kommer nog bli absolut supermys! Och i brist på annat sällskap (eftersom en viss mr är uppbokad) så får jag ta mig hem till Hannah och ha en riktig supermysig kväll/natt där i stället. Det ryktas om popcorn, godis och NCIS. Lika bra som alltid!

I see you.

4 kommentarer:

  1. "i brist på annat"

    Hahaha, tack för den! :D

    SvaraRadera
  2. Jag visste inte att Hannah skulle med ^^ Men ju fler desto roligare ;) kul ska det bli! :D

    SvaraRadera
  3. I brist på annat sällskap, Hannah! ;) Även om jag gillar dig enormt mycket och väljer dig framför de flesta så är det en brist som du inte kan hjälpa mig med... och du vet exakt vilken! ;)

    Jaaa, det ska bli superskoj Cindy! Jag är taggad :D

    SvaraRadera
  4. Hahaha! Ja, jag vet, det är ömsesidigt ;)

    SvaraRadera