fredag, maj 07, 2010

It's all coming back

Jag har verkligen inte hängt med den här veckan. Herregud, det är ju fredag?! Helt sanslöst. Känns som onsdag eller torsdag. Men det är ju som vanligt, jag har ingen verklighetsuppfattning :P

Ikväll är det jobb på Harrys som gäller. Jag gillar det stället! Och jag är verkligen så glad för att jag tog beslutet att gå över till behov. Jag fattar dock fortfarande inte varför det jobbet sliter så mycket på mig? Jag har grubblat och grubblat men jag fattar inte. Arbetsuppgifterna är bra, personalen bra, krogarna mer eller mindre bra, arbetstiderna bra och det är bra med pengar! Plus, plus, plus överallt. Och ändå får jag bara inte ihop det. Det är helt knas! Men nu har jag i alla fall gjort någonting åt det :)

Imorgon är det festeriskifte ute på Himpan och eftersom jag sitter i FF så ska jag ju vara där. Det kommer nog bli rätt skoj faktiskt (det brukar det ju vara). Dags att ladda kameran med batteri tror jag ;) Sen kommer Fredde och plockar upp mig någon gång innan det är dags att jobba som OV i Parken i Motala!

Nehej, dags att slänga sig i duschen. Jobbigt läge numer, är ju den årstiden att det är dags att börja raka benen mer frekvent. Puh, jobbigt att vara tjej ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar