måndag, maj 24, 2010

Hoping

Herregud, jag är så jäkla trött. Skulle kunna somna på stubben om det vore så. Längtar efter att få krypa ner, även om det faktiskt kommer kännas helknäppt att lägga mig ensam. Ska om en stund iväg och möta upp Josie, sällskapsjuk som jag är kan jag inte sitta hemma en lång stund innan jag blir rastlös. Som tur är funkar Josie likadant ;)

Jag och Josie har annars varit och tittat på en superfin lägenhet. Eller den skulle kunna vara superfin och jag hoppas verkligen att vi imorrn får igenom det vi vill få fixat, för då tar vi den. En härlig trea på 78 kvm, 4500 kr i månaden, balkong och fint område. Alldeles toppen! Men vi får se imorgon hur det blir med det, är mycket som vi inte är nöjda med.

Jag ser fram emot sommaren. Jag längtar verkligen. Vill att maj månad ska vara förbi för sen börjar livet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar