fredag, april 30, 2010

Still going strong!

Ja, min sociala vecka bara fortsätter och har inget stopp, haha. Igår var mams här och vi tog en runda på stan, spanade in OV-jackor, åt mat och proppade i oss glass på Halvars. Idag begav jag mig till Skeppa igen med Bobo för att spana in de där jackorna som jag hade lagt undan igår. Jag fick med mig en hem, dock inte en av dem tre som jag lagt undan, med ett fint reflextryck i ryggen där det står "ordningsvakt". I like! Hade iofs gärna velat haft ett större tryck, men det hade de inte och jag antar att jag nog lär synas ändå :) Jag är i alla fall skapligt nöjd över att finally ha en OV-jacka! Fin och skön är den. Nu är det knivhandskar kvar och lite annat smått och gott. Blir nog att åka in till Intermilitaria i Lkpg på måndag eller tisdag och kika!

Jag och Bobo käkade på stan innan Jannie sms:ade och ville fika. Jag är inte sen på att tacka nej ;) Under tiden fick jag också ett sms om att jag hade möjlighet att vara ledig ikväll om jag ville. Automatiskt tänkte jag "Ja!", men sedan kom jag på att jag ändå inte har någonting annat planerat och de flesta av mina vänner är ändå iväg på annat. Så att jobba är nog inte så dumt ändå, och pengar gillar jag ;) Ska annars snart iväg till Thess och co för lite mat och mys. Sen hem, kanske vila lite och tagga inför jobb på Harrys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar