måndag, april 19, 2010

Mysdag!

Mm, har varit en riktigt bra dag idag. Var först hos frissan, och halleluja säger jag! Min älskade lugg är tillbaka och håret är tillfräschat. Så himmelskt skönt. Var ett tag sen nu and I needed it. Så nu kan man kanske känna sig lite snygg igen?

Jag och Josie begav oss sedan till Motala för mat, fika och promenad i Varamon. Det är så himla härligt att kunna skratta till gamla minnen och prata om framtiden. En pirrig framtid dessutom ;) Det togs en hel del kort, och som vanligt blev de ju som de blev. Jag och Josie har fan inte ett enda normalt kort på oss två tillsammans, så vi tänkte försöka ta ett, men vi misslyckades nog rätt bra :P Å andra sidan ledde det ju till en hel del skratt i stället och fler kort att garva åt om några år!

Sedan följde en ytterligare promenad i Varamon med riktigt trevligt sällskap. Vi får se om jag får lite mer trevligt sällskap framöver i veckan. Förövrigt märks det att jag varit ute i solen hela dagen för jag är så ruggigt trött och kinderna hettar. Time to go to bed maybe :)

2 kommentarer:

  1. Prova dig fram från den här länken http://www.lastfm.se/tools/charts så kanske du kan hitta hur du ska lägga upp det på bloggen :) Minns inte riktigt hur jag hittade min eftersom det är så länge sen, men man kan kopiera html-koden och lägga in det på bloggsidan så ska det dyka upp

    SvaraRadera
  2. Härligt, tack för hjälpen! Funkade skitbra :)

    SvaraRadera