onsdag, april 21, 2010

Break me, shake me, awake me

Åååh idag pratade jag och Josie om massa minnen igen. Ni vet om den där tiden då man var tuff och drack häxblandningar och mådde dåligt men fan vad roligt man hade. Helt fantastiska minnen och varenda fest var den lyckligaste stunden i livet just då. Tänk att man faktiskt varit så lättroad. Idag är det ju lite svårare att känna samma lycka igen om man säger så... men i varje fall så är både jag och Josie så grymt sugna på att hyra en stuga på Öland på midsommar! Vore så jävla roligt men frågan är ju var man ska hyra... och vad?

Dagen började i alla fall klockan sju. Jag behöver nog inte nämna att jag var trött. Men ändå skönt att faktiskt vara vaken en hel dag och kunna spendera varenda minut precis som jag vill (man är ju inte bortskämd med det direkt!). Så dagen spenderas med fina Josie. Mat, snack, prat, skratt, åka bil och sitta i bil vid Varamon och prata om allt som faller in. Meen för tillfället så är det ju mest bara en sak samtalen handlar om ;) Haha. Men det är så jäkla bra allting. Jag kommer nog aldrig i ord kunna förklara hur mycket jag värdesätter både Josie och Hannah i mitt liv!

Kvällen spenderas med mormor framför tv:n och HV-DIF. Mitt hjärta slog så fort, ingen muskel var still i min kropp och håret såg ut som svinto. HV var fan värd denna vinst, men jag vet ju hur hockey är. Nya tag imorrn!

3 kommentarer:

  1. Aaaaw!

    Jag kan inte förklara hur mycket din vänskap betyder, att förlora den skulle göra ondare än något annat. Tänk om vi inte hade hamnat i samma klass...?

    SvaraRadera
  2. Hemska tanke! Tänk hur mycket jag (vi tillsammans) hade gått miste om! Det betyder så mycket att höra att den betyder lika mycket för dig :) ♥

    SvaraRadera