torsdag, april 29, 2010

Ba Ba Bamba

Ni vet när jag berättade i vintras om att jag hade ramlat och skrapat upp knät på rullgruset? Jodå, jag har fortfarande sårskorpor från det där! Det är fortfarande fartränder på mitt ena smalben. Helt sjukt. Jag misstänker starkt att jag kommer att få ärr från det där.

Igår var jag och mr Rylander på 3D-bio och såg Avatar. Jag är kär! Jag skulle lätt byta mitt liv mot att bo sådär. Åh, jag är helt nerkärad. Den här filmen ligger iaf etta på min filmlista genom alla tider :)

Nu är det dags att göra sig fin(?) och gå ner mot stan och möta mams. Jag hittar henne på Myrorna - som alltid! Sedan blir det nog en sväng på stan, mat på Spicy Hot och kanske en sväng runt strömmen. Möjligtvis sliter jag även med henne till Skeppa och kikar på OV-jackor. I need one, badly!

Söta mamma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar