fredag, april 23, 2010

Give into me

Ridin' high like an aeroplane.

Herregud, jag är så trött. Känns som om jag vore bakis fast jag inte druckit en enda droppa alkohol. Men vad gör man inte för trevligt sällskap? ;) Gårkvällen, natten och morgonen har i varje fall varit toppen. Jag behövde verkligen det här. Se film, bli bjuden på god mat, mysa, prata och bara vara. Sedan är ju situationen egentligen helt galen.. och alldeles fantastisk.

Meen jag kan inte frångå faktum att jag är helt sjukligt trött. Vad hände med min vila-upp-mig-och-ladda-om-vecka? Jag har inte en jävla aning. Jag är tröttare än vad jag varit sedan praktiken började, haha. Lyckat! På måndag rivstartar allting. Skola på dagarna och möten på kvällarna. Dessutom jobbar jag varenda fredag och lördag i hela maj. 3 OV-pass och 6 croupier-pass. 4 av croupier-passen är dock på Harrys så det känns faktiskt helt ok! :) Jag undrar dock när jag ska skaffa mig vett nog att ta det lugnt.. jag verkar inte vara kapabel till det.

Snart vanskas det mat här hemma hos mormor. Fiskpinnar, potatis, remouladsås, citron och dill. Nomnomnom! Det vore nog på sin plats om jag sov en stund med men jag känner mig själv och det lär inte hända. Ikväll är det OV-jobb i Parken igen som gäller. Vi kommer bara att vara fyra stycken så vi får väl se var det slutar. Å andra sidan spelar Claes Löfgrens och de kan väl inte vara så mycket att hänga i julgranen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar