lördag, april 24, 2010

Tillbaka i Norrköping

Ja, så sitter man här igen. Helt galet vad fort tiden går och att jag aldrig lyckas slå rot någonstans. Efter två och ett halvt år känns Norrköping fortfarande inte som hemma. Jag vill, men varför vill inte min själ?

Å andra sidan känns det skönt att vara här. För första gången på 12 veckor så har jag i princip alla mina saker på ett ställe, i stället för att ha dem utspridda på tre. Nu har jag mer koll på tillvaron. Jag trodde faktiskt att jag skulle vara lite smådeppig men det känns helt ok. Jag är pepp på att gå klart de här sex veckorna i skolan nu och sedan få sommar!

Nu är det däremot dags att sno på sig lite jobbkläder och bege sig mot Otten. Croupier-pass som gäller och även det känns ok. Jag lär väl dock sitta och sova framåt två, haha. Tröttheten från de senaste dagarna sitter i.

...och ni kan ju inte ha missat att HV71 tog SM-guldet idag. I told you so! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar