måndag, april 12, 2010

En riktig H&N-helg!

Ja, tillslut tog arbetsveckan slut och det var helg! Finally :) Efter att ha haft en supertrevlig intervju i Vadstena så hoppade jag på bussen och begav mig mot Linköping och Hannah. Väl där tryckte vi i oss en massa tacos för att sedan spela GTA Vice City. Det kommer nog ta ett lååååångt tag innan jag lyckats nå slutet på det spelet, haha! Men men, då har jag ju något att fördriva tiden med i alla fall :) Efter det blev det ett riktigt NCIS-maraton med en hel del dregglande till långt in på natten.

På lördagen var det bara att kliva upp, in i duschen och bege sig mot Norrköping och hem till mig. Obligatorisk hårfärgning på Hannah och sedan massa härligt käk på Världens Bar med fina Thess. Återigen hem till mig, förfest, våffla håret och sedan Trappan och 90-talsfesten! Var hur roligt som helst med galet bra musik. Varför spelar inte nattklubbar alltid den musiken? :D Härligt att träffa gamla vänner också, är ju inte direkt bortskämd med att vistas i Norrköping numer! Ramlade hemåt vid 3-tiden på grund av ooont i fötterna, men så blir det när man dansat mycket - och precis så som det ska vara! :)

Söndagen var grymt lugn. Jag och Hannah skulle gå runt strömmen men det slutade med att vi hamnade på en brygga solandes i stället :D Så jäkla nice att ligga där i linne och känna värmen. Våren är verkligen här nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar