tisdag, april 27, 2010

Detta ständiga kaos.

Skönt att träffa alla vänner här i stan igen. Idag var vi iväg på Halvars efter skolan och åt glass. Supermysigt! Svårt att förstå att det snart är slut.. men de underbara promenaderna runt strömmen har påbörjats igen. Att jag inte tidigare kommit underfund med hur skönt det är. Och hur härligt slut man är i benen efteråt. Imorrn måste jag ut igen!

Igår kom Robert och plockade upp mig. Åkte lite finbil, åt mat på Max, snackade massa minnen och sedan blev jag avlämnad i Motala. Trevlig stund, lika trevlig som alltid! :) Och givetvis är jag också lika tacksam som alltid. Jag skulle på alkoholhantering hos Polisen i Motala och det var skoj. Härligt att se vilka ordningsvakter som jobbar i Motala och lära sig mer.

Efteråt kom en viss mr Rylander och plockade upp mig. Jodå, Nathalie har börjat träffa en karl (hör och häpna!). Jag vill inte säga hur eller vad jag känner än, men flera av mina vänner har fått mig att tänka till. Jag upprepar samma misstag som jag gjort förr och jag måste kunna tänka klart, vilket jag så sällan lyckas med. Jag vill verkligen inte upprepa mig mer, speciellt inte gällande den här killen, men fan vad svårt det är.

Och inför framtiden är allt fortfarande kaos. Jobba? Plugga? Flytta? Ja, inkomst måste jag ju ha oavsett. Jag vet verkligen inte vad jag vill. Men jag intresseanmälde mig iaf på en fin lägenhet idag som ligger ett stenkast bort från där jag bor nu. Hoppas!(?) Jag hatar verkligen att inte veta vad som kommer att ske framöver. Att inte ha kontroll. Och maten har jag redan börjat strula med igen. Två gånger åt jag igår, och idag har jag hittills bara ätit en gång. Ja, SKÄRPNING NATHALIE!

Jag är i alla fall ledig från skolan ons, fre, mån, tis och ons. Ons - lör är ju fullbokad denna vecka.. men vad ska man hitta på i början av nästa?

8 kommentarer:

  1. Inte ett skit, det är vad du ska hitta på! Bara ta det lugnt.

    SvaraRadera
  2. Ja.. du har nog så rätt Hannah. Men jag känner mig så dålig när jag inte gör ngt heller.

    SvaraRadera
  3. Visst gör man. Men hur svårt det än är får man helt enkelt lära sig att koppla bort den känslan, det är bättre i slutändan. :)

    SvaraRadera
  4. Jo, om jag ändå kunde koppla av när jag inte pysslade med någonting. Meeen det kan jag ju inte så är ändå helt slutkörd efteråt. Herregud, jag behöver verkligen vår terapisession!

    SvaraRadera
  5. Jag med! Mycket fika kommer behövas, haha :D

    SvaraRadera
  6. Haha, jaaa, massor! Vi som skulle gå på stan med, haha.

    SvaraRadera
  7. Ja just det! Hur fan ska vi hinna med det? :D

    SvaraRadera